Staňte se naším partnerem

    Staňte se naším partnerem

      Petr Pacher

      Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.

      Jak vybudovat organizaci, která se učí sama

      Nela Ďopanová

      Nela vystudovala VŠE v Praze. Ve svém mladém věku se dostala do užšího výběru na amsterdamskou Cenu kreativních hrdinů, byla vybrána státem Chicago do inovativního programu YTILI pro mladé inovativní lídry v USA a o jejím podnikání se dočtete ve Forbes a CzechCrunch. Se svým týmem Fpohybu jsou v současné době na misi budování zdravější firemní kultury ve více než 80 českých i globálních společnostech.
       
      Nela s námi bude sdílet svoji cestu, kdy ji pohyb a práce na sobě doslova postavily na nohy navzdory její diagnóze. Mrkněte na krátké video a vžijte se během jediné minuty do jejího příběhu.

      Vůle bez hranic

      Marián Jelínek

      Marián mezi své největší trenérské hokejové úspěchy řadí zlato z MS 2005, 2× titul s HC Sparta Praha a Presidentův pohár s HC Plzeň.
       
      Individuálně spolupracuje s manažery a vrcholovými sportovci (v současnosti např. s Karolínou Plíškovou, Petrem Mrázkem, Terezou Bledou a dalšími olympioniky; je také bývalým dlouholetým koučem Jaromíra Jágra).
       
      Své mnohaleté zkušenosti využívá při přednáškách nejen asociacím a klubům napříč všemi sporty, ale také firmám z různých oborů. Je garantem oboru Psychologie pro manažery a MSc. postgraduálního studia na Newton University.

      X faktor úspěchu

      Jiří Pezlar

      „V roli interim manažera, poradce i lektora jsem pro mnohé nepopulární, možná až nepříjemný, současně však disciplinovaný, diskrétní, nestranný, objektivní, přímý a doručuji dohodnuté výsledky.“
       
      Jiřího specializací je analýza aktuálního stavu firem, tvorba individuálních plánů a zavádění nových procesů a metod, které následně pravidelně sleduje a hodnotí. Díky svým bohatým zkušenostem s vedením týmu, praktikovanou direktivou, managementem a leadershipem pomohl v roli interim manažera a poradce mnoha majitelům, ředitelům a manažerům dosáhnout pozitivních změn ve svých společnostech.
       
      Svou odbornost a zkušenosti předává formou školení, která jsou zaměřena na šest klíčových témat každé firmy, čímž napomáhá lidem rozvíjet jejich potenciál. Jiří věří v účelnost své práce a jeho cílem je rychlé a efektivní zavádění změn, které přinášejí firmám dlouhodobou prosperitu.

      Nekompetentní neznamená toxický

      Václav Strnadel​

      „Mozek nepřemýšlí v odrážkách. Mozek přemýšlí v příbězích.“
       
      Vašek se specializuje na Business & Data Storytelling – jak pomocí příběhů zavádět změny, prosadit svou myšlenku a motivovat stakeholdery. S business příběhy pomáhal ve společnosti jako Microsoft, SAP, Notino, Tietoevry, Atlas Copco a mnohých dalších. „Dobrý příběh vzbudí emoce. Skvělý příběh vás vybudí k akci.“

      Business & Data Storytelling

      Aleš Erbr

      Ne vždy jsem ale byl, kde jsem teď. Od patnácti let jsem se musel postavit finančně na své vlastní nohy. V 19ti letech jsem odletěl do spojených států, kde jsem se snažil vyjít s pár dolary v kapse a začít tam žít. První vydělané peníze jsem investoval do cestování a procestoval svět. Velkou zkušeností pro mne byl Nový Zéland, Japonsko, Švédsko, kde jsem se snažil nějaký čas být a poznat jiné národnosti. Cizina mi obecně přinesla vždy inspiraci, motivaci a ambice, které mne dostaly až na vrchol. Vždy mne, ale moje instinkty vedly zpět do České republiky, kde jsem v 25ti letech začal budovat své podnikání v síťovém marketingu.

      Nikdy není pozdě začít něco nového

      Hana a Radek Majerovi

      Hana a Radek Majerovi se seznámili při práci v jedné moravské telekomunikační firmě, ale společnou rodinu založili až v Praze, kde dosud bydlí a podnikají.

      Hanka pochází z Prostějova, je praktikem metody Bars (Access Consciouness), věnuje se rodině, rodinnému realitnímu businessu a společně s Radkem sdílejí s ostatními, že je možné žít svobodný život. Její vášní je život sám o sobě a jejím motem je All of life comes to me with easy, joy and glory.

      Radek pochází z Beskyd a část svého života se věnoval budování internetových firem. Aktuálně podniká v oblasti datových center, nemovitostech, financí, je konzultantem a rádcem v oblasti zavádění svobodných principů do podnikání.

      Hana i Radek žijí v duchu úcty, důvěry, dovolení, filantropie a v souladu s přírodou.

      Přednášku povedou spolu. Budou ukazovat, že tyrkys je možné mít nejen ve firmě, ale i v rodině. Že principy otevřeného, svobodného a důvěryhodného prostředí se prolínají pracovním i soukromým životem.

      Tyrkys v Rodině, tyrkys ve Firmě. Buďme s kolegy a dětmi parťáky

      František Školník

      František ze společnosti Imper pomáhá obchodníkům prodávat, manažerům lépe cílit a B2B firmám růst. Svou profesní cestu začal v roce 2007 a brzy pochopil, že za úspěšným obchodem se skrývá mnohem více než jen samotný prodej produktů. Vždy se snaží přinést obchodní myšlení do marketingové komunikace a nacházet příběhy, které vytvářejí srozumitelný a atraktivní rámec pro zákazníka.

      V roce 2009 spoluzaložil obchodní firmu, která úspěšně zprostředkovala prodej kreditních karet CitiBank. Zdánlivě náročný úkol proměnil ve fenomén s obratem 250 milionů, a to tím, že místo tradičního prodeje úvěrových nástrojů prodával “životní styl”. Jeho cesta pokračovala založením vlastní marketingové agentury v roce 2017. Během šesti let provozu vytvořil více než 300 strategií a vždy se soustředil na to, jak zjednodušit a zpřístupnit produkty svých klientů zákazníkům. A právě tento přístup v pohledu na obchod, marketing a data z pozice B2B sales konzultanta v Imperu dnes reprezentuje.

      Jak přestat utrácet za neefektivní obchod a marketing?

      Zdeněk Ševčík

      Zkušený marketér, expert na budování značek a média, majitel a CEO strategické mediální agentury KEY ADVANTAGE. Pracoval na kampaních např. pro značky LOMAX, DUCATI, Hästens, Tondach, Nintendo a další. K budování úspěšných značek na trhu říká: “Úspěch není dílem náhody, ale jde o systematický a vytrvalý přístup, který má svoje pravidla. Čím déle se pohybuji v marketingu, tím častěji jsem toho svědkem”.

      Brand Building – proč budovat a posilovat vnímání značky