

Gevorg Ayrumyan
Naoko pokojný profík, no vo vnútri excel tabuľka plná emócii, dôkazov a perfektne načasovaných únikových plánov. Rýchly v myslení, no nie v impulzoch. Nič nerobí narýchlo, všetko má svoj dôvod. Vyhráva ticho, s úsmevom a v obleku. Tak by sa dala charakterizovať profesijná stránka Gevorga ako advokáta špecializujúceho sa na sporovú agendu. Napriek tomu, jeho identita si zaslúžila rekonštrukciu, ktorá trvala 3 roky a predstavovala cestu, ktorá bola samotným cieľom.
Stal sa nadšencom nenásilnej komunikácie podľa Marshalla Rosenberga a líderstva podľa Johna C. Maxwella. Osvojil si myšlienku, že kríza je príležitosť a situácie sú neutrálne, len my im prisudzujeme vlastnosti. Začal žiť vedome v prítomnom okamihu a svoje omyly vnímať ako ponaučenia. Zvykne hovorievať, že úspech nie je najlepším učiteľom – práve neúspech nás núti konať, rásť a nachádzať nové riešenia.
Připravujeme


Patrik Bartko
Smyslem Patrikova profesního působení je zabezpečit nadprůměrný výkon organizací, se kterými spolupracuje, a zároveň naplnit přání vlastníků, ať už jsou jakákoli. Tím pádem i oblasti, jež pokrývá, jsou na první pohled pestré, avšak o to víc vzájemně souvisejí. Lze třeba zmínit podnikovou strategii, implementaci managementu, podnikové finance či lean přístupy, ale stejně tak i témata, jako je psychologie v byznysu, práce s emocemi či leadership.
Připravujeme


Nela Ďopanová
Vůle bez hranic


Marian Jelínek
X faktor úspěchu


Renáta Balíková
Renáta Balíková má zkušeností v oblasti HR z komerčních firem i státních organizací a v současné době zastává pozici HR manažerky v brněnské softwarové firmě IRESOFT. Společnost je známá nejen v Brně pro svoji výjimečnou firemní kulturu, která je založena principech svobody, agility a společných hodnot.
Renáta příležitostně přednáší a lektoruje a svým přístupem se snaží inspirovat všechny, kdo chtějí zlepšovat své postupy, rozvíjet firemní kulturu nebo objevovat nové přístupy v oblasti HR. V roce 2021 získala titul „Recruiterka roku“ v soutěži Recruitment Academy Awards a o dva roky později se stala držitelkou ocenění PROFI HR Awards v kategorii „HR manažer do 1000 zaměstnanců“.
Role HR ve firmě: od administrativy ke strategii


Jiří Pezlar
Nekompetentní neznamená toxický


Václav Strnadel
Business & Data Storytelling


Eduard Rovenský
To nejcennější, co máme?


Hana a Radek Majerovi
Hana a Radek Majerovi se seznámili při práci v jedné moravské telekomunikační firmě, ale společnou rodinu založili až v Praze, kde dosud bydlí a podnikají.
Hanka pochází z Prostějova, je praktikem metody Bars (Access Consciouness), věnuje se rodině, rodinnému realitnímu businessu a společně s Radkem sdílejí s ostatními, že je možné žít svobodný život. Její vášní je život sám o sobě a jejím motem je All of life comes to me with easy, joy and glory.
Radek pochází z Beskyd a část svého života se věnoval budování internetových firem. Aktuálně podniká v oblasti datových center, nemovitostech, financí, je konzultantem a rádcem v oblasti zavádění svobodných principů do podnikání.
Hana i Radek žijí v duchu úcty, důvěry, dovolení, filantropie a v souladu s přírodou.
Přednášku povedou spolu. Budou ukazovat, že tyrkys je možné mít nejen ve firmě, ale i v rodině. Že principy otevřeného, svobodného a důvěryhodného prostředí se prolínají pracovním i soukromým životem.
Tyrkys v Rodině, tyrkys ve Firmě. Buďme s kolegy a dětmi parťáky


František Školník
František ze společnosti Imper pomáhá obchodníkům prodávat, manažerům lépe cílit a B2B firmám růst. Svou profesní cestu začal v roce 2007 a brzy pochopil, že za úspěšným obchodem se skrývá mnohem více než jen samotný prodej produktů. Vždy se snaží přinést obchodní myšlení do marketingové komunikace a nacházet příběhy, které vytvářejí srozumitelný a atraktivní rámec pro zákazníka.
V roce 2009 spoluzaložil obchodní firmu, která úspěšně zprostředkovala prodej kreditních karet CitiBank. Zdánlivě náročný úkol proměnil ve fenomén s obratem 250 milionů, a to tím, že místo tradičního prodeje úvěrových nástrojů prodával “životní styl”. Jeho cesta pokračovala založením vlastní marketingové agentury v roce 2017. Během šesti let provozu vytvořil více než 300 strategií a vždy se soustředil na to, jak zjednodušit a zpřístupnit produkty svých klientů zákazníkům. A právě tento přístup v pohledu na obchod, marketing a data z pozice B2B sales konzultanta v Imperu dnes reprezentuje.
Jak přestat utrácet za neefektivní obchod a marketing


Zdeněk Ševčík
Zkušený marketér, expert na budování značek a média, majitel a CEO strategické mediální agentury KEY ADVANTAGE. Pracoval na kampaních např. pro značky LOMAX, DUCATI, Hästens, Tondach, Nintendo a další. K budování úspěšných značek na trhu říká: “Úspěch není dílem náhody, ale jde o systematický a vytrvalý přístup, který má svoje pravidla. Čím déle se pohybuji v marketingu, tím častěji jsem toho svědkem”.
Brand Building – proč budovat a posilovat vnímání značky


Vojtěch Forejtek
Vojtěch Forejtek je zakladatelem a výkonným ředitelem ve společnosti StoryMatters.online. Skrze LinkedIn a datovou analýzu generuje předehřáté obchodní a náborová jednání.
Jak z LinkedInu převést zákazníka do fyzického světa.