Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.
Jak vybudovat organizaci, která se učí sama
Nela Ďopanová
Vůle bez hranic
Marián Jelínek
X faktor úspěchu
Jiří Pezlar
Nekompetentní neznamená toxický
Václav Strnadel
Business & Data Storytelling
Aleš Erbr
Ne vždy jsem ale byl, kde jsem teď. Od patnácti let jsem se musel postavit finančně na své vlastní nohy. V 19ti letech jsem odletěl do spojených států, kde jsem se snažil vyjít s pár dolary v kapse a začít tam žít. První vydělané peníze jsem investoval do cestování a procestoval svět. Velkou zkušeností pro mne byl Nový Zéland, Japonsko, Švédsko, kde jsem se snažil nějaký čas být a poznat jiné národnosti. Cizina mi obecně přinesla vždy inspiraci, motivaci a ambice, které mne dostaly až na vrchol. Vždy mne, ale moje instinkty vedly zpět do České republiky, kde jsem v 25ti letech začal budovat své podnikání v síťovém marketingu.
Nikdy není pozdě začít něco nového
Hana a Radek Majerovi
Hana a Radek Majerovi se seznámili při práci v jedné moravské telekomunikační firmě, ale společnou rodinu založili až v Praze, kde dosud bydlí a podnikají.
Hanka pochází z Prostějova, je praktikem metody Bars (Access Consciouness), věnuje se rodině, rodinnému realitnímu businessu a společně s Radkem sdílejí s ostatními, že je možné žít svobodný život. Její vášní je život sám o sobě a jejím motem je All of life comes to me with easy, joy and glory.
Radek pochází z Beskyd a část svého života se věnoval budování internetových firem. Aktuálně podniká v oblasti datových center, nemovitostech, financí, je konzultantem a rádcem v oblasti zavádění svobodných principů do podnikání.
Hana i Radek žijí v duchu úcty, důvěry, dovolení, filantropie a v souladu s přírodou.
Přednášku povedou spolu. Budou ukazovat, že tyrkys je možné mít nejen ve firmě, ale i v rodině. Že principy otevřeného, svobodného a důvěryhodného prostředí se prolínají pracovním i soukromým životem.
Tyrkys v Rodině, tyrkys ve Firmě. Buďme s kolegy a dětmi parťáky
František Školník
František ze společnosti Imper pomáhá obchodníkům prodávat, manažerům lépe cílit a B2B firmám růst. Svou profesní cestu začal v roce 2007 a brzy pochopil, že za úspěšným obchodem se skrývá mnohem více než jen samotný prodej produktů. Vždy se snaží přinést obchodní myšlení do marketingové komunikace a nacházet příběhy, které vytvářejí srozumitelný a atraktivní rámec pro zákazníka.
V roce 2009 spoluzaložil obchodní firmu, která úspěšně zprostředkovala prodej kreditních karet CitiBank. Zdánlivě náročný úkol proměnil ve fenomén s obratem 250 milionů, a to tím, že místo tradičního prodeje úvěrových nástrojů prodával “životní styl”. Jeho cesta pokračovala založením vlastní marketingové agentury v roce 2017. Během šesti let provozu vytvořil více než 300 strategií a vždy se soustředil na to, jak zjednodušit a zpřístupnit produkty svých klientů zákazníkům. A právě tento přístup v pohledu na obchod, marketing a data z pozice B2B sales konzultanta v Imperu dnes reprezentuje.
Jak přestat utrácet za neefektivní obchod a marketing?
Zdeněk Ševčík
Zkušený marketér, expert na budování značek a média, majitel a CEO strategické mediální agentury KEY ADVANTAGE. Pracoval na kampaních např. pro značky LOMAX, DUCATI, Hästens, Tondach, Nintendo a další. K budování úspěšných značek na trhu říká: “Úspěch není dílem náhody, ale jde o systematický a vytrvalý přístup, který má svoje pravidla. Čím déle se pohybuji v marketingu, tím častěji jsem toho svědkem”.
Brand Building – proč budovat a posilovat vnímání značky