Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.
Kým potřebuje být představitel firmy, aby vítězil?
Nela Ďopanová
Vůle bez hranic
Marian Jelínek
X faktor úspěchu
Renáta Balíková
Renáta Balíková má zkušeností v oblasti HR z komerčních firem i státních organizací a v současné době zastává pozici HR manažerky v brněnské softwarové firmě IRESOFT. Společnost je známá nejen v Brně pro svoji výjimečnou firemní kulturu, která je založena principech svobody, agility a společných hodnot.
Renáta příležitostně přednáší a lektoruje a svým přístupem se snaží inspirovat všechny, kdo chtějí zlepšovat své postupy, rozvíjet firemní kulturu nebo objevovat nové přístupy v oblasti HR. V roce 2021 získala titul „Recruiterka roku“ v soutěži Recruitment Academy Awards a o dva roky později se stala držitelkou ocenění PROFI HR Awards v kategorii „HR manažer do 1000 zaměstnanců“.
Role HR ve firmě: od administrativy ke strategii
Jiří Pezlar
Nekompetentní neznamená toxický
Václav Strnadel
Business & Data Storytelling
Eduard Rovenský
To nejcennější, co máme?
Hana a Radek Majerovi
Hana a Radek Majerovi se seznámili při práci v jedné moravské telekomunikační firmě, ale společnou rodinu založili až v Praze, kde dosud bydlí a podnikají.
Hanka pochází z Prostějova, je praktikem metody Bars (Access Consciouness), věnuje se rodině, rodinnému realitnímu businessu a společně s Radkem sdílejí s ostatními, že je možné žít svobodný život. Její vášní je život sám o sobě a jejím motem je All of life comes to me with easy, joy and glory.
Radek pochází z Beskyd a část svého života se věnoval budování internetových firem. Aktuálně podniká v oblasti datových center, nemovitostech, financí, je konzultantem a rádcem v oblasti zavádění svobodných principů do podnikání.
Hana i Radek žijí v duchu úcty, důvěry, dovolení, filantropie a v souladu s přírodou.
Přednášku povedou spolu. Budou ukazovat, že tyrkys je možné mít nejen ve firmě, ale i v rodině. Že principy otevřeného, svobodného a důvěryhodného prostředí se prolínají pracovním i soukromým životem.
Tyrkys v Rodině, tyrkys ve Firmě. Buďme s kolegy a dětmi parťáky
František Školník
František ze společnosti Imper pomáhá obchodníkům prodávat, manažerům lépe cílit a B2B firmám růst. Svou profesní cestu začal v roce 2007 a brzy pochopil, že za úspěšným obchodem se skrývá mnohem více než jen samotný prodej produktů. Vždy se snaží přinést obchodní myšlení do marketingové komunikace a nacházet příběhy, které vytvářejí srozumitelný a atraktivní rámec pro zákazníka.
V roce 2009 spoluzaložil obchodní firmu, která úspěšně zprostředkovala prodej kreditních karet CitiBank. Zdánlivě náročný úkol proměnil ve fenomén s obratem 250 milionů, a to tím, že místo tradičního prodeje úvěrových nástrojů prodával “životní styl”. Jeho cesta pokračovala založením vlastní marketingové agentury v roce 2017. Během šesti let provozu vytvořil více než 300 strategií a vždy se soustředil na to, jak zjednodušit a zpřístupnit produkty svých klientů zákazníkům. A právě tento přístup v pohledu na obchod, marketing a data z pozice B2B sales konzultanta v Imperu dnes reprezentuje.
Jak přestat utrácet za neefektivní obchod a marketing
Zdeněk Ševčík
Zkušený marketér, expert na budování značek a média, majitel a CEO strategické mediální agentury KEY ADVANTAGE. Pracoval na kampaních např. pro značky LOMAX, DUCATI, Hästens, Tondach, Nintendo a další. K budování úspěšných značek na trhu říká: “Úspěch není dílem náhody, ale jde o systematický a vytrvalý přístup, který má svoje pravidla. Čím déle se pohybuji v marketingu, tím častěji jsem toho svědkem”.
Brand Building – proč budovat a posilovat vnímání značky
Vojtěch Forejtek
Vojtěch Forejtek je zakladatelem a výkonným ředitelem ve společnosti StoryMatters.online. Skrze LinkedIn a datovou analýzu generuje předehřáté obchodní a náborová jednání.
Jak z LinkedInu převést zákazníka do fyzického světa.