Staňte se naším partnerem

    Staňte se naším partnerem

      Petr Pacher

      Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.

      Jak vybudovat organizaci, která se učí sama

      Jiří Halousek

      Přes 15 let vede brněnskou softwarovou společnost IRESOFT. Svým podnikáním pomáháme těm, co pečují o ostatní lidi (vytváříme SW řešení CYGNUS pro domovy pro seniory aj.) a mimo to děláme docházkový a HR systém ALVENO. Jeho velké téma, kterému se dlouhou dobu věnuje, je firemní kultura postavená na hodnotách a svobodných principech, řízení firmy pomocí kruhů a agilního přístupu. Snažím se ve firmě vytvořit takové prostředí, kde většina lidí může být šťastná většinu dní.

      Kruhový způsob řízení firmy

      Martin
      Hausenblas

      Český podnikatel a filantrop. Založil společnost ADLER Czech. Martinův dlouholetý zájem o udržitelnou dopravu ve městech vyústil ke spuštění on-line taxislužby Liftago, za kterou stojí. Od roku 2010 jeho Stipendijní fond Renesance finančně podpořil více než 4 desítky studentů v Ústeckém kraji, kteří chtěli vyjet studovat do zahraničí. V roce 2021 byl vyhlášen EY Podnikatelem roku 2020 Ústeckého kraje.

      Jak vybudovat miliardovou firmu a zdravě ji předat

      Aleš Erbr

      Ne vždy jsem ale byl, kde jsem teď. Od patnácti let jsem se musel postavit finančně na své vlastní nohy. V 19ti letech jsem odletěl do spojených států, kde jsem se snažil vyjít s pár dolary v kapse a začít tam žít. První vydělané peníze jsem investoval do cestování a procestoval svět. Velkou zkušeností pro mne byl Nový Zéland, Japonsko, Švédsko, kde jsem se snažil nějaký čas být a poznat jiné národnosti. Cizina mi obecně přinesla vždy inspiraci, motivaci a ambice, které mne dostaly až na vrchol. Vždy mne, ale moje instinkty vedly zpět do České republiky, kde jsem v 25ti letech začal budovat své podnikání v síťovém marketingu.

      Nikdy není pozdě začít něco nového

      Hana a Radek Majerovi

      Hana a Radek Majerovi se seznámili při práci v jedné moravské telekomunikační firmě, ale společnou rodinu založili až v Praze, kde dosud bydlí a podnikají.

      Hanka pochází z Prostějova, je praktikem metody Bars (Access Consciouness), věnuje se rodině, rodinnému realitnímu businessu a společně s Radkem sdílejí s ostatními, že je možné žít svobodný život. Její vášní je život sám o sobě a jejím motem je All of life comes to me with easy, joy and glory.

      Radek pochází z Beskyd a část svého života se věnoval budování internetových firem. Aktuálně podniká v oblasti datových center, nemovitostech, financí, je konzultantem a rádcem v oblasti zavádění svobodných principů do podnikání.

      Hana i Radek žijí v duchu úcty, důvěry, dovolení, filantropie a v souladu s přírodou.

      Přednášku povedou spolu. Budou ukazovat, že tyrkys je možné mít nejen ve firmě, ale i v rodině. Že principy otevřeného, svobodného a důvěryhodného prostředí se prolínají pracovním i soukromým životem.

      Tyrkys v Rodině, tyrkys ve Firmě. Buďme s kolegy a dětmi parťáky

      Kateřina
      Kadlecová

      Kateřina Kadlecová je spolumajitelkou české rodinné společnosti USSPA, prvního českého výrobce spa a termálních bazénů swim spa, založené v roce 1995. Vystudovala obchod na Masarykově univerzitě v Brně. Ve firmě, kam naplno nastoupila hned po studiích, postupně vybudovala marketingové oddělení a stojí za koncepcí značky. Od generační výměny v roce 2011, kdy převzala vedení společnosti od svého otce, je ředitelkou USSPA. Firmu vede společně se svým manželem, s kterým mají jednoho syna.

       

      USSPA je lídrem domácího trhu, své vířivky exportuje do více než 20 zemí světa a ve Španělsku má dceřinou společnost. Výrobky z východočeské Dobrouče najdete od Švýcarska po Zanzibar. USSPA má vlastní oddělení vývoje a designu, její produkty získaly nejprestižnější světová ocenění za design v čele s Red Dot Award (Německo) a Good Design (USA).

      Kateřina Kadlecová je místopředsedkyní představenstva Asociace českého průmyslového designu a členkou Strategické rady Centra pro rodinné firmy při VŠE v Praze. Je rovněž držitelkou titulu Manažer roku malých a středních podniků 2020, Manažer odvětví a Mladý manažerský talent za rok 2016, podle časopisu Forbes se řadí mezi nejvlivnější ženy Česka. Pravidelně se také umisťuje v žebříčku TOP ženy Česka mediálního domu Economia.

      Nástupnictví a strategie předání rodinného podniku

      František Školník

      František ze společnosti Imper pomáhá obchodníkům prodávat, manažerům lépe cílit a B2B firmám růst. Svou profesní cestu začal v roce 2007 a brzy pochopil, že za úspěšným obchodem se skrývá mnohem více než jen samotný prodej produktů. Vždy se snaží přinést obchodní myšlení do marketingové komunikace a nacházet příběhy, které vytvářejí srozumitelný a atraktivní rámec pro zákazníka.

      V roce 2009 spoluzaložil obchodní firmu, která úspěšně zprostředkovala prodej kreditních karet CitiBank. Zdánlivě náročný úkol proměnil ve fenomén s obratem 250 milionů, a to tím, že místo tradičního prodeje úvěrových nástrojů prodával “životní styl”. Jeho cesta pokračovala založením vlastní marketingové agentury v roce 2017. Během šesti let provozu vytvořil více než 300 strategií a vždy se soustředil na to, jak zjednodušit a zpřístupnit produkty svých klientů zákazníkům. A právě tento přístup v pohledu na obchod, marketing a data z pozice B2B sales konzultanta v Imperu dnes reprezentuje.

      Jak přestat utrácet za neefektivní obchod a marketing?

      Zdeněk Ševčík

      Zkušený marketér, expert na budování značek a média, majitel a CEO strategické mediální agentury KEY ADVANTAGE. Pracoval na kampaních např. pro značky LOMAX, DUCATI, Hästens, Tondach, Nintendo a další. K budování úspěšných značek na trhu říká: “Úspěch není dílem náhody, ale jde o systematický a vytrvalý přístup, který má svoje pravidla. Čím déle se pohybuji v marketingu, tím častěji jsem toho svědkem”.

      Brand Building – proč budovat a posilovat vnímání značky