

Gevorg Ayrumyan
Naoko pokojný profík, no vo vnútri excel tabuľka plná emócii, dôkazov a perfektne načasovaných únikových plánov. Rýchly v myslení, no nie v impulzoch. Nič nerobí narýchlo, všetko má svoj dôvod. Vyhráva ticho, s úsmevom a v obleku. Tak by sa dala charakterizovať profesijná stránka Gevorga ako advokáta špecializujúceho sa na sporovú agendu. Napriek tomu, jeho identita si zaslúžila rekonštrukciu, ktorá trvala 3 roky a predstavovala cestu, ktorá bola samotným cieľom.
Stal sa nadšencom nenásilnej komunikácie podľa Marshalla Rosenberga a líderstva podľa Johna C. Maxwella. Osvojil si myšlienku, že kríza je príležitosť a situácie sú neutrálne, len my im prisudzujeme vlastnosti. Začal žiť vedome v prítomnom okamihu a svoje omyly vnímať ako ponaučenia. Zvykne hovorievať, že úspech nie je najlepším učiteľom – práve neúspech nás núti konať, rásť a nachádzať nové riešenia.
Umět si vybrat: Tajemství chytrého delegování – Jak rozdělit práci tak, abyste neztratili kontrolu nad kvalitou a měli čas na klíčová rozhodnutí.


Patrik Bartko
Smyslem Patrikova profesního působení je zabezpečit nadprůměrný výkon organizací, se kterými spolupracuje, a zároveň naplnit přání vlastníků, ať už jsou jakákoli. Tím pádem i oblasti, jež pokrývá, jsou na první pohled pestré, avšak o to víc vzájemně souvisejí. Lze třeba zmínit podnikovou strategii, implementaci managementu, podnikové finance či lean přístupy, ale stejně tak i témata, jako je psychologie v byznysu, práce s emocemi či leadership.
Připravujeme


Lucie Tomášková
Motto: Dobré se nabaluje na dobré!
Moje rodina – moje největší motivace
Moje cesta nezačala byznysem, ale zoufalstvím – ekzémem na rukou a obličeji, únavou, malými dětmi, které mě potřebovaly. Hledala jsem pomoc. A pak mi někdo řekl o JUSTu. Nešlo to hned, nebyl to zázrak, ale malé krůčky, opravdová péče a důsledná trpělivá péče o sebe sama. A já si tehdy řekla – co když i já jednou budu moct pomáhat ostatním?
Chyba je přítel
Před JUST jsem 18 let pracovala v zahraničním obchodě – výkony, cíle, tabulky. Ale tady jsem poprvé cítila smysl. Mohla jsem být sama sebou. A učit se z chyb, ne se za ně trestat. Každá z nich mě něco naučila. Obchod mě bavil vždy – kořeny mám již ve své rodině.
Týmová síla
Dnes vedu stovky poradců. Mám kolem sebe tým žen (i mužů), kteří rostou, podporují se a zažívají nadšení a smysl práce jako já.
Švýcarská inspirace JUST
JUST pro mě není jen o bylinkách – je o hodnotách, které mě inspirují. Švýcarská čistota, péče, kvalita a úcta k přírodě – to všechno cítím ve své práci každý den. JUST mi dává smysl, svobodu, růst i srdce do života i podnikání.
Moje „proč“
Po rozvodu jsem stála před výzvou – být mámou a zároveň zajistit rodinu. Zaměřila jsem se na party prodeje, na sdílení příběhu – a ono to šlo. Ano a je za tím práce.
Co vím dnes?
Nikdy nepřijde ten správný okamžik. Důležité je být autentická, jít svou cestou, mít chuť růst a rozhodnout se. A právě v tom je JUST jiný. Nechce z vás kopii. Chce vás jako originál. Není nikdo stejný jako ty.
Moderní styl leadershipu – Jak vést lidi tak, aby vás následovali z přesvědčení, ne z povinnosti.


Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky.
Připravujeme


Jiří Pezlar
Nekompetentní neznamená toxický


Václav Strnadel
Business & Data Storytelling


Eduard Rovenský
To nejcennější, co máme?


Hana a Radek Majerovi
Hana a Radek Majerovi se seznámili při práci v jedné moravské telekomunikační firmě, ale společnou rodinu založili až v Praze, kde dosud bydlí a podnikají.
Hanka pochází z Prostějova, je praktikem metody Bars (Access Consciouness), věnuje se rodině, rodinnému realitnímu businessu a společně s Radkem sdílejí s ostatními, že je možné žít svobodný život. Její vášní je život sám o sobě a jejím motem je All of life comes to me with easy, joy and glory.
Radek pochází z Beskyd a část svého života se věnoval budování internetových firem. Aktuálně podniká v oblasti datových center, nemovitostech, financí, je konzultantem a rádcem v oblasti zavádění svobodných principů do podnikání.
Hana i Radek žijí v duchu úcty, důvěry, dovolení, filantropie a v souladu s přírodou.
Přednášku povedou spolu. Budou ukazovat, že tyrkys je možné mít nejen ve firmě, ale i v rodině. Že principy otevřeného, svobodného a důvěryhodného prostředí se prolínají pracovním i soukromým životem.
Tyrkys v Rodině, tyrkys ve Firmě. Buďme s kolegy a dětmi parťáky


František Školník
František ze společnosti Imper pomáhá obchodníkům prodávat, manažerům lépe cílit a B2B firmám růst. Svou profesní cestu začal v roce 2007 a brzy pochopil, že za úspěšným obchodem se skrývá mnohem více než jen samotný prodej produktů. Vždy se snaží přinést obchodní myšlení do marketingové komunikace a nacházet příběhy, které vytvářejí srozumitelný a atraktivní rámec pro zákazníka.
V roce 2009 spoluzaložil obchodní firmu, která úspěšně zprostředkovala prodej kreditních karet CitiBank. Zdánlivě náročný úkol proměnil ve fenomén s obratem 250 milionů, a to tím, že místo tradičního prodeje úvěrových nástrojů prodával “životní styl”. Jeho cesta pokračovala založením vlastní marketingové agentury v roce 2017. Během šesti let provozu vytvořil více než 300 strategií a vždy se soustředil na to, jak zjednodušit a zpřístupnit produkty svých klientů zákazníkům. A právě tento přístup v pohledu na obchod, marketing a data z pozice B2B sales konzultanta v Imperu dnes reprezentuje.
Jak přestat utrácet za neefektivní obchod a marketing


Zdeněk Ševčík
Zkušený marketér, expert na budování značek a média, majitel a CEO strategické mediální agentury KEY ADVANTAGE. Pracoval na kampaních např. pro značky LOMAX, DUCATI, Hästens, Tondach, Nintendo a další. K budování úspěšných značek na trhu říká: “Úspěch není dílem náhody, ale jde o systematický a vytrvalý přístup, který má svoje pravidla. Čím déle se pohybuji v marketingu, tím častěji jsem toho svědkem”.
Brand Building – proč budovat a posilovat vnímání značky


Vojtěch Forejtek
Vojtěch Forejtek je zakladatelem a výkonným ředitelem ve společnosti StoryMatters.online. Skrze LinkedIn a datovou analýzu generuje předehřáté obchodní a náborová jednání.
Jak z LinkedInu převést zákazníka do fyzického světa.