Staňte se naším partnerem

    Staňte se naším partnerem

      OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁVŠTĚVNÍKY KONFERENCE RYBA SMRDÍ OD HLAVY 2024

      Obchodní podmínky pro prodej vstupenek na vzdělávací akci Ryba smrdí od hlavy, organizovanou společností essential college s.r.o. Součástí podmínek jsou i Zásady ochrany osobních údajů.

      I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
      1. společnost essential college, s.r.o., se sídlem Cejl 40/107, 602 00 Brno, IČ 07524609, DIČ CZ07524609, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C vložka 108607, zastoupená Mgr. Petrem Pacherem, Ph.D., MBA, jednatelem společnosti, dále také jen „Společnost“, vydává tyto Obchodní podmínky. Obchodní podmínky upravují prodej vstupenek na obchodně manažerskou konferenci Ryba smrdí od hlavy, konající se 21. listopadu 2024 v Brně.

      II. PRODEJ VSTUPENEK
      1. Společnost činí prostřednictvím svých webových stránek www.konferenceryba.cz výzvu k podávání návrhů na uzavření smlouvy o koupi vstupenek na výše specifikovanou obchodně manažerskou vzdělávací akci. Ustanovení § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “OZ”), se nepoužije.

      2. Za účelem objednávky vstupenek je nutné uvést a odeslat všechna data potřebná pro provedení nákupu vstupenek.

      3. Zájemce o koupi vstupenky (dále jen „Navrhovateľ“) podává objednávkou uskutečněnou prostřednictvím internetového rozhraní Společnosti, dostupného ze stránek www.konferenceryba.cz, návrh na uzavření smlouvy o koupi vstupenek na výše specifikovanou vzdělávací akci (dále také jen „Objednávka“). Přijetím Objednávky Společnost vstupenku Navrhovateli zarezervuje.

      4. Odesláním Objednávky souhlasí Navrhovatel s těmito obchodními podmínkami a Zásadami ochrany osobních údaju. Tyto obchodní podmínky tvoří dle § 1751 odst. 1 OZ součást obsahu Smlouvy.

      5. Kupní smlouva o prodeji vstupenek je uzavřena akceptací Objednávky vstupenek Společností, a to zasláním e-mailu s potvrzením ze strany Společnosti na e-mailovou adresu uvedenou Navrhovatelem v Objednávce vstupenek.

      6. S ohledem na charakter vzdělávací akce a cenu vstupenky se Navrhovatel považuje za profesionála a nepovažuje se za spotřebitele ve smyslu § 419 OZ. Tudíž se neuplatní ustanovení na ochranu spotřebitele, zejména ustanovení § 1810 a násl. OZ.

      7. Úhrada kupní ceny vstupenky je možná online platební kartou.

      8. Společnost zašle Navrhovateli vstupenku a pokyny pro registraci v applikaci konference e- mailem. V této aplikaci bude mít Navrhovatel svou platnou vstupenku.

      9. Vstupenka je vázána na konkrétního účastníka, fyzickou osobu, uvedenou Navrhovatelem v Objednávce vstupenky (“Účastník”). Účastníka Ize na žádost změnit – žádost o změnu Účastníka u placených vstupenek je možné bezplatně podat nejpozději dne 15. listopadu 2024.

      III. CENA VSTUPENEK
      1. Výše vstupného je určena v rezervačním systému, jímž je internetový rezervační systém dostupný na webových stránkách www.konferenceryba.cz.

      2. Navrhovatel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 (slovy: čtrnáct) dnů. Není-li dále stanoveno jinak, končí lhůta uplynutím 14 (slovy: čtrnáct) dnů ode dne uzavření smlouvy.

      3. V případě zrušení akce náleží Navrhovateli plná náhrada ceny vstupenek.

      4. Bod 3 čl. III. se nepoužije, pokud dojde ke vzniku okolností, které jsou mimo kontrolu kterékoliv ze stran (Společnost nebo Quality Hotel Brno jako místo konání), jako je například Vyšší moc, válka, teroristický útok, vládní opatření, katastrofa, stávky, občanské nepokoje nebo omezení přepravy, a pokud v důsledku těchto okolností bude nezákonné či nemožné, aby konference Ryba proběhla v termínu 21. listopadu 2024. V takovém případě bude Společnost neprodleně řešit náhradní termín konání konference a vstupné vracet nebude. Oznámí náhradní nejbližší možný termín konání konference Ryba smrdí od hlavy. Toto ustanovení platí také v konkrétní souvislosti s výskytem COVID-19, charakterizovaným Světovou zdravotnickou organizací dne 11. března 2020 jako pandemie: pokud země, stát nebo provincie, kde se nachází místo konání, tedy Brno, nebo země, stát(y) či provincie, ze kterých cestuje většina účastníků akce, vydají nařízení, doporučení, oznámení či upozornění (dále společně jen „Oznámení“) doporučující cestujícím, aby necestovali do města, kde se nachází místo konání, vyhnuli se shromážděním o velikosti zamýšlené akce – tedy konference Ryba smrdí od hlavy nebo v důsledku pandemie COVID-19 setrvali na místě/zůstali doma. I v tomto případě Společnost vracet vstupné nebude a vyhlásí náhradní termín konání konference Ryba smrdí od hlavy.

      IV. OSOBNÍ ÚDAJE
      1. Na zákazníky a účastníky vzdělávací akce, kteří jsou fyzickými osobami, se vztahují Zásady ochrany osobních údajů, které jsou součástí těchto podmínek.

      V. ÚČINNOST OBCHODNÍCH PODMÍNEK
      1. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. ledna 2024 a vztahují se na koupě vstupenek na konferenci Ryba smrdí od hlavy. Následně mohou být podmínky nahrazeny novým zněním. Neúčinností podmínek není dotčena účinnost Zásad ochrany osobních údaju, které zůstávají účinné samostatně i nadále.

      2. Tyto obchodní podmínky jsou sepsány v jazyce českém.

      VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
      1. Závazky Společnosti vůči Navrhovatelům a zájemcům stejně jako případné nároky Navrhovatelů či zájemců vůči Společnosti se promlčují ve lhůtě jednoho (slovy: jednoho) roku.

      2. Společnost si vyhrazuje právo kdykoliv změnit obsah těchto obchodních podmínek, zejména cenu vstupenky.

      3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení.

      4. Pro vztahy s mezinárodním prvkem se jako právo rozhodné pro spory vzniklé v souvislosti s těmito obchodními podmínkami a smluvních vztahů na základě nich uzavřených sjednává právo české. Soudy příslušné pro rozhodování sporů mezi smluvními stranami jsou soudy české.


      OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO PARTNERY KONFERENCE RYBA SMRDÍ OD HLAVY 2024

      I. PODMÍNKY ÚČASTI, PLATEBNÍ PODMÍNKY
      1. Podmínkou účasti je řádně podepsaná Smlouva o marketingové propagaci (dále jen “Smlouva”) včetně podepsaných Obchodních podmínek pořadatele. Pořadatel samostatně rozhoduje o přijetí nebo odmítnutí návrhu na uzavření Smlouvy k účasti Partnera na konferenci Ryba (dále jen “Konference”). Případné zamítnutí může být učiněno i bez udání důvodu. Smluvní vztah vzniká písemným stvrzením Smlouvy o marketingové propagaci. Pořadatelem se v těchto podmínkách rozumí: essential college, s.r.o., se sídlem Cejl 40/107, 602 00 Brno, IČ 07524609, DIČ CZ07524609, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C vložka 108607, zastoupená Mgr. Petrem Pacherem, Ph.D., MBA, jednatelem společnosti, e-mail: [email protected], webové stránky www.konferenceryba.cz

      2. Podpisem Smlouvy Partner potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami pro účast na Konferenci a bere na vědomí Zásady pro ochranu osobních údajů a zavazuje se je dodržovat.

      3. Po podpisu Smlouvy pořadatel zašle Partnerovi fakturu se splatností 14 (slovy: čtrnáct) dní za vybrané partnerství specifikované Přílohou č. 1. Smlouvy. Nebude-li faktura uhrazena ve splatnosti, rezervovaná výstavní plocha bude moci být nabídnuta dalším zájemcům. Nebude- li faktura uhrazena ani do 30 (slovy: třiceti) dnů po jejím vystavení, vyhrazuje si pořadatel právo jednostranně odstoupit od smlouvy.

      4. Partner je oprávněn zrušit smluvní vztah nejpozději dne 31. srpna 2024 zaplacením odstupného ve výši fakturace podle odst. 3, ve smyslu § 1992 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. O úmyslu zrušení smlouvy informuje písemně pořadatele. Po tomto termínu (31. srpna 2024) nelze ze strany Partnera smlouvu vypovědět, odstoupit od ní, či se z ní jiným způsobem vyvázat; smluvní strany za tím účelem zejména vylučují aplikaci § 2002, § 2208, § 2232 a § 2308 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Oznámí-li Partner pořadateli svůj záměr nezúčastnit se Konference jako Partner po dni 31. srpna 2024, popř. se Konference nezúčastní bez oznámení, nezbavuje ho to povinnosti uhradit doplatek sjednané ceny.

      5. Partner je povinen postupovat v souladu s právními předpisy ČR vztahujícími se k duševnímu vlastnictví. V případě porušení ustanovení upravujících vlastnická práva či práva duševního vlastnictví si pořadatel vyhrazuje právo na vyloučení Partnera z účasti na Konferenci bez práva na navrácení již uhrazených plateb.

      II. PRONÁJEM VÝSTAVNÍ PLOCHY
      1. Vystavované exponáty a nabízené služby musejí být v souladu se zaměřením činnosti Partnera a Konference.

      2. Typ a cena partnerství je uvedena včetně plnění v Nabídce pro Partnery.

      3. Partnerovi bude výstavní místo na Konferenci přiděleno pořadatelem.

      4. V okamžiku podpisu Smlouvy o marketingové propagaci Partnerem je Smlouva považována za závaznou.

      5. Konference začíná 21. listopadu 2024. V tomto čase musí být veškerá Partnerská místa obsazena. Prostor pro chystání výstavního stánku je 20. listopadu 2024 v čase 19.00 – 21.00 h a 21. listopadu 2024 od 7.00 h. Partner je povinen dostavit se nejpozději dne 21. listopadu 2024 do 8.00 h na registraci Partnerů, kde mu budou vydány vystavovatelské průkazy a budou mu sděleny operativní informace ke Konferenci. V případě, že se Partner nedostaví k registraci Partnerů a nezaujme své místo na Konferenci do 21. listopadu do 8.00 h, pořadatel je oprávněn výstavní plochu využít jinak; Partner nemá v tomto případě právo na vrácení uhrazené ceny za pronájem výstavní plochy (ani nezaniká jeho povinnost úhrady, pokud je dosud s její úhradou v prodlení).

      6. Pořadatel je povinen přenechat Partnerovi prostor do užívání vyklizený a čistý. Partner je povinen předat pořadateli prodejní místo ve stavu, v jakém mu bylo přenecháno do užívání, nejpozději do 20.30 h dne 21. listopadu 2024. V případě, že tuto povinnost poruší, je povinen zaplatit pořadateli smluvní pokutu v plné výši, kterou mu vyfakturuje třetí strana, kterou je Quality Hotel Brno. Ujednáním o této smluvní pokutě není dotčeno právo pořadatele žádat náhradu škody. Tím, že Partner nestihne likvidaci expozice do uvedeného termínu, může pořadateli vzniknout škoda převyšující smluvní pokutu třetí strany.

      7. K náhradě této škody jsou povinni všichni Partneři, kteří nestihnou své expozice zlikvidovat v definovaném termínu.

      8. Partner je oprávněn propagovat své exponáty a služby pouze na své výstavní ploše. Umísťování jakýchkoli reklamních a propagačních materiálů mimo výstavní plochu musí být předem odsouhlaseno pořadatelem.

      9. Partner svojí prezentací nesmí rušit nebo omezovat okolní expozice a je povinen dodržovat pořádek.

      III. PŘEDPISY UŽÍVÁNÍ VÝSTAVNÍ PLOCHY
      1. Partner je povinen seznámit se a dodržovat veškeré právní předpisy České republiky, technické normy, bezpečnostní a protipožární předpisy a je povinen přijímat účinná opatření k předcházení škodám.

      2. Partner je povinen se seznámit po příjezdu na místo konání s poplachovými směrnicemi, požárním a evakuačním řádem, které jsou k dispozici na místě, a je povinen se jimi řídit.

      3. Partner nesmí ve své expozici ani v prostoru konference skladovat nebo používat žádné hořlavé látky, výbušniny, jedy a jiné zdraví škodlivé látky. Po dobu konání výstavy, při montáži i demontáži platí přísný zákaz kouření a manipulace s otevřeným ohněm v prostorách hotelu Quality Hotel Brno.

      4. Partner je povinen kontrolovat stav používaných elektrospotřebičů. Elektroinstalační práce může provádět pouze osoba s platným pověřením k této činnosti. Zapnuté elektrické spotřebiče nesmí zůstat bez dozoru a podléhají-li revizím dle jiným právních předpisů, má vystavovatel povinnost příslušné revize zajistit.

      5. Je zakázáno vlévat jakékoli toxické látky a barvy do kanálů, toalet, výlevek nebo umyvadel.

      6. Skladování zbytků odpadového materiálu za stěnou stánku mimo expozici je zakázáno.

      7. Partner nesmí poškodit vypůjčený itinerář a je povinen je uvést do stavu, v jakém je převzal, tedy zejména je povinen odlepit instalované propagační materiály a zbavit jej jakýchkoli dalších nečistot.

      8. Partner odpovídá za škody způsobené porušením ustanovení této smlouvy nebo platných předpisů a za škody způsobené v rámci své činnosti na Konferenci v rozsahu dle platné právní úpravy a je povinen vzniklou škodu pořadateli na jeho výzvu uhradit.

      9. Likvidace partnerských stánků bude probíhat po skončení Konference, tj. 21. listopadu 2024 od 18.30, nejpozději do 20:30. Zakazuje se započít s likvidací dříve než po skončení Konference. V případě porušení tohoto zákazu vzniká Partnerovi povinnost zaplatit jednorázovou smluvní pokutu ve výši 10.000 Kč, která je splatná okamžitě.

      IV. PRÁVA A POVINNOSTI STRAN
      1. Partner je oprávněn užívat výstavní plochu pouze ke smluvenému účelu. Jakákoli další činnost podléhá souhlasu pořadatele.

      2. Pořadatel si vyhrazuje právo schválení každého dalšího Partnera (spoluvystavovatele) v rámci již jednou pronajaté výstavní plochy. V případě porušení tohoto ustanovení si pořadatel vyhrazuje právo vyloučit Partnera z jakékoliv účasti na Konferenci, a to bez práva na vrácení uhrazeného Partnerského poplatku za marketingovou propagaci.

      3. Pořadatel neodpovídá Partnerovi ani spoluvystavovateli za případné poškození, zničení či ztrátu exponátů, materiálu, mobiliáře či jiného majetku vystavovatele a majetku jemu svěřenému, a to po celou dobu trvání akce, tj. od 20. listopadu 2024 19.00 h do 21. listopadu 2024 do 20.30, kdy musí být expozice a stánky sklizeny. Partner odpovídá za veškeré škody, které způsobí.

      4. Pořadatel si vyhrazuje právo vykázat Partnera z Konference a odstoupit od Smlouvy o marketingové propagaci bez možnosti vrácení finančního plnění Partnera v případě závažného či opakovaného porušení obchodních podmínek. Nevyhoví-li Partner výzvě k opuštění Konference, je povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 10.000 Kč, která je splatná okamžitě.

      5. Pořadatel si vyhrazuje právo používat fotografie či jiné záznamy obrazu a zvuku, na nichž je zachycen Partner, jeho autorská díla, přímo či nepřímo jeho výstavní plocha a jiné statky chráněné autorským zákonem, zejména za účelem propagace dalších akcí pořadatele či propagace samotného Partnera. Touto smlouvou vystavovatel souhlasí s použitím výše uvedeného, a to po dobu pěti (5) let od konání Konference.

      6. V případě, že pořadatel v důsledku jím nezaviněných událostí nebude moci uskutečnit Konference anebo jeho část, oznámí to ihned Partnerovi. Toto oznámení má účinky odstoupení od smlouvy. Partner má v tomto případě právo na úplné vrácení uhrazené ceny vybraného partnerství.

      7. Bod 6 čl. IV. se nepoužije, pokud dojde ke vzniku okolností, které jsou mimo kontrolu kterékoliv ze stran (Pořadatel nebo Quality Hotel Brno jako místo konání), jako je například Vyšší moc, válka, teroristický útok, vládní opatření, katastrofa, stávky, občanské nepokoje nebo omezení přepravy, a pokud v důsledku těchto okolností bude nezákonné či nemožné, aby konference Ryba proběhla v termínu 21. listopadu 2024. V takovém případě bude Společnost neprodleně řešit náhradní termín konání konference a Partnerská plnění vracet nebude. Oznámí náhradní nejbližší možný termín konání konference Ryba smrdí od hlavy. Toto ustanovení platí také v konkrétní souvislosti s výskytem COVID-19, charakterizovaným Světovou zdravotnickou organizací dne 11. března 2020 jako pandemie: pokud země, stát nebo provincie, kde se nachází místo konání, tedy Brno, nebo země, stát(y) či provincie, ze kterých cestuje většina účastníků akce, vydají nařízení, doporučení, oznámení či upozornění (dále společně jen „Oznámení“) doporučující cestujícím, aby necestovali do města, kde se nachází místo konání, vyhnuli se shromážděním o velikosti zamýšlené akce tedy konference Ryba smrdí od hlavy nebo v důsledku pandemie COVID-19 setrvali na místě/zůstali doma. I v tomto případě Společnost vracet vstupné nebude a vyhlásí náhradní termín konání konference Ryba smrdí od hlavy. Pořadatel v takovém případě neodpovídá za újmu, která přesunutím Konference Partnerovi vznikne. Ustanovení se vztahuje i na opakované přesunutí Konference až do jejího skutečného konání.

      8. Případné reklamace na služby pořadatele je nutno provádět ihned.

      V. UKONČENÍ SMLOUVY
      1. Partner má právo ukončit smlouvu s pořadatelem jen z důvodů a způsobem výslovně stanoveným v těchto podmínkách; jiné formy ukončení jsou vyloučeny (viz čl. 1 odst. 4 těchto podmínek), a to písemnou formou.

      2. Pořadatel má právo odstoupit od Smlouvy o marketingové propagaci s Partnerem, a to ze zákonem stanovených důvodů anebo důvodů stanovených těmito obchodními podmínkami. Pořadatel je oprávněn od této Smlouvy odstoupit také v případě, že chováním Partnera je ohroženo zdraví lidí nebo hrozí či již vzniklo vážné poškození prostor konání Konference. Pořadatel má v takovém případě právo na zaplacení celého poplatku za vybrané Partnerství jako smluvní pokuty a současně je zachováno také právo na náhradu případné škody.

      VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
      1. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy o marketingové propagaci. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. ledna 2024.

      2. Pořadatelem Konference je essential college, s.r.o., se sídlem Cejl 40/107, 602 00 Brno, IČ 07524609, DIČ CZ07524609 a kontaktní e-mail [email protected].

      3. Veškeré požadavky na změny či žádosti o udělení výjimky je Partner povinen písemně zaslat pořadateli; případné výjimky jsou účinné až písemným ujednáním Smluvních stran.

      4. Uplatnění smluvní pokuty pořadatelem v souladu s těmito podmínkami nemá vliv na jeho případný nárok na náhradu škody.