František ze společnosti Imper pomáhá obchodníkům prodávat, manažerům lépe cílit a B2B firmám růst. Svou profesní cestu začal v roce 2007 a brzy pochopil, že za úspěšným obchodem se skrývá mnohem více než jen samotný prodej produktů. Vždy se snaží přinést obchodní myšlení do marketingové komunikace a nacházet příběhy, které vytvářejí srozumitelný a atraktivní rámec pro zákazníka.
V roce 2009 spoluzaložil obchodní firmu, která úspěšně zprostředkovala prodej kreditních karet CitiBank. Zdánlivě náročný úkol proměnil ve fenomén s obratem 250 milionů, a to tím, že místo tradičního prodeje úvěrových nástrojů prodával „životní styl”. Jeho cesta pokračovala založením vlastní marketingové agentury v roce 2017. Během šesti let provozu vytvořil více než 300 strategií a vždy se soustředil na to, jak zjednodušit a zpřístupnit produkty svých klientů zákazníkům. A právě tento přístup v pohledu na obchod, marketing a data z pozice B2B sales konzultanta v Imperu dnes reprezentuje.